شرکت مبل نادعلی
فروش و تعمــیرات

تعمیرات مبل تخصصی

تعمیر مبل یکی از خدماتی است که می‌تواند با هزینه‌ای بسیار پایین‌تر از خرید مبلی جدید و نو، مبلمان شما را مانند روز اول نو و شیک کند. تعمیرات مبل شامل خدماتی مانند: تعویض پارچه مبل، تغیر رنگ مبل، رفع فرورفتگی مبل (تعویض اسفنج و فوم مبل) و خدمات بسیار دیگری را شامل می‌شود. این تغیرات بر روی مبل استیل، مبل راحتی، مبل چرم، مبل کلاسیک، مبل استیل، مبل چپندل و … قابل انجام است. گاها با یک سرویس کوچک در مبل که شاید حتی در منزل شما انجام شود، هزینه قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد. در این مطلب به توضیحات کاملی در مورد این که چه مبلی نیاز به تعمیر دارد و یا هزینه انواع تعمیرات مبل چقدر است می پردازیم.

شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود

فرم اول صفحه خدمات، مینیمال

تعمیر مبل

آیا مبل ما قابل تعمیر شدن است؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بله؛ تمام مبل هایی که به هر دلیل دچار افت کیفیت و یا خرابی میشوند از قبیل افت فوم و فرو رفتگی کف مبل، شل شدن پارچه، زخمی شدن چوب، کثیف شدن پارچه، شکستگی و لقی چوب و حتی ضعف کلاف چوبی قابل تعمیر هستند. همچنین  در صورتیکه که کلاف مبل شما دارای چوب مرغوبی است، توصیه می‌کنیم  تنها با تعویض رنگ و پارچه ی مبل، ظاهر مبل خود را کاملا نو کرده و حد اقل تا چند ده میلیون تومان در هزینه ی خرید مبل صرفه جویی کنید . گاهی اوقات تعویض رنگ و پارچه مبلمان منزل به حدی میتواند موثر باشد که هیچ اثری از شکل و شمایل قدیم آن دیده نشود و اینطور تصور شود که مبل جدید خریداری شده است.

به عنوان نمونه صاحب مبل زیر برای رفع  مشکلات مبلمان خود به مجموعه مبلمان نادعلی مراجعه کردند. این سرویس مبل مشکلاتی از قبیل: فرو رفتگی و شل شدن پارچه در اثر اکسید شدن و پودر شدن اسفنج و فوم مبل در اثر گذشت زمان وجود رنگ پریدگی و خط و خش و آثار ضربه در چوب مبل و همچنین نیاز به‌روز کردن طرح قدیمی مبل را داشت. خرید مبلمان جدید در این استایل شاید بیشتر از 100/000/000 تومان هزینه بردار می‌بود که با پیشنهاد مجموعه مبل نادعلی جهت تعمیر و تغیر این مبلمان جهت کاهش هزینه و همچنین کیفیت نهایی بسیار با کیفیت‌تر نسبت به خرید مبل‌های آماده بازرا را در دستور کار قرار داد.

مبل کلاسیک کرم رنگ کهنه و فرسوده با پارچه چرک مرده و کثیف
در این مبل خرابی هایی از قبیل کثیفی پارچه، افت فوم، زخمی بودن چوب دیده می‌شود که به مجموعه مبل نادعلی برای سرویس و تعمیرات تحویل داده شد.

بعد از انتقال این مبل به کارگاه ، تمام پارچه و اسفنج مبل شکافته و باز گردید و کلاف چوبی مبل مورد بررسی قرار گرفت تا درصورت خرابی اصلاح شود . در مرحله بعد کلاف مبل جهت اصلاح بدنه و تغیر رنگ وارد کارگاه رنگ کاری مبل نادعلی گردید و رنگ آن به یک پرده تیره تر تغییر یافت . در انتها مجددا به کارگاه رویه کوبی منتقل و با استفاده از اسفنج و فوم مرغوب مراحل رویه کوبی و نصب پارچه ی که خود مشتری انتخاب کرده انجام شد. در مرحله ی آخر به جای استفاده از نوار ثِرمه که در پس دوزی اکثر مبل های رایج بازار استفاده می‌شود جهت زیبایی بیشتر از پارچه ی خود مبل مغزی دوزی شد که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خاص و یونیک بودن مبل داشت. زمان صرف شده برای انجام تمام این اقدامات از مرحله ی تحویل گرفتن تا مرحله ی تحویل به مشتری حدود سه هفته بود و این کار در پاییز 1402 با احتساب مبلغ پارچه حدود کمتر از 40 میلیون تومان هزینه شد.

 

 مبلمان کلاسیک فندقی با پارچه ی سبز و قرمز بعد از تعمیر و تعویض پارچه در منزل مشتری
تصویر مبل بعد از تعویض پارچه و فوم و رنگ و نوسازی کامل در منزل مشتری

با توجه به فوم و اسفنج های مرغوبی که داخل سرویس مبل استفاده شده و همچنین بازسازی صفر تا 100 رنگ و نجاری و رویه کوبی، عمر این مبل حدود 10 الی 15 سال در استفاده‌ی متداول روزانه می‌باشد. و ضمنا تمام اقدامات انجام شده دارای ضمانت می‌باشد .

تعمیر رنگ مبل

زمانی که تصمیم به تعمیر مبل میگیریم یکی از مواردی که در نو کردن مبلمان بسیار تاثیر گزار است تعمیر رنگ مبل است  . خش و زخمی های روی چوب، کدر شدن رنگ و فرو رفتگی های در اثر ضربه از دلایلی است که با مشاهده ی آن در چوب ، نیاز به تعمیر رنگ دیده میشود؛ که به دو روش لکه گیری مبل و رنگ کامل مبل قابل اصلاح است .  همچنین در مرحله ی تعمیر مبلمان میتوان رنگ مبل را به طور کلی به رنگ جدید تغییر داد .

  •  تعویض رنگ مبل

یکی از مواردی که میتوانید به وسیله ی آن تغییر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، تغییر رنگ چوب مبل است و تقریبا تمام مبل های چوبی این قابلیت را دارند . شما میتوانید با تغییر رنگ مبل خود علاوه بر نوسازی و رفع ایراد، ظاهر مبل خود را تغییر داده و به وسیله آن تنوع زیادی را ایجاد کنید . زمان مناسب برای تغییر رنگ چوب مبل دقیقا زمانی است که تصمیم به تعویض پارچه دارید . چراکه به دلیل احتمال کثیف شدن پارچه مرحله ی رنگ کاری قبل از رویه کوبی است

  • لکه گیری چوب مبل

یکی از روش های ارزان قیمت و موثر برای خرابی یا زخمی های جزیی لکه گیری مبل است . در صورتی که لکه ها بزرگ باشد و یا تعداد آن زیاد باشد نمیتوان با لکه گیری مبل را تعمیر کرد .

  • تعمیر رنگ مبل

در صورتی که از رنگ فعلی مبل خود راضی هستید و قصد تغییر رنگ را ندارید اما رنگ مبل شما دارای زخمی ها و خوردگی است، میتوان با تعمیر رنگ علاوه بر حفظ رنگ، آن را نو کرد.

تعویض پارچه مبل

درصورتی که مبلمان شما به دلیل استفاده زیاد فرسوده شده باشد، و فنر، تسمه‌ها یا اسفنج‌های موجود در مبل استیل یا راحتی نیاز به تعویض داشته باشند در این شرایط باید به سراغ رویه کوبی بروید. در فرآیند رویه کوبی مبل راحتی و استیل، پارچه‌های مبل به صورت کامل شکافته و جداسازی می‌شوند و پس از تعویض متریال لازم، پارچه جدیدی روی چارچوب و بدنه نصب می‌شود.

یک فرد در حال قیچی کردن پارچه مبل می‌باشد

یک فرد در حال دوخت مبل می‌باشد

تعمیر فرورفتگی و له شدگی اسفنج و فوم مبل

انواع خدمات تعمیرات مبل

مبلمان شما با گذشت زمان و استفاده مداوم، ممکن است دچار فرسودگی و آسیب شود. در این شرایط، تعمیر مبل به جای تعویض آن، راه حلی مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود. خدمات تعمیرات مبل، طیف وسیعی از خدمات را شامل می‌شود که می‌توان به مواردی همچون تعمیرات مبل راحتی، تعمیرات مبل استیل، تعمیرات مبل چرم، رویه کوبه مبل، تعمیر فرورفتگی، تعمیر چوب و کلاف، تعمیر شکستگی و رنگ کاری اشاره کرد؛ که در ادامه به توضیح هر یک از آنها می‌پردازیم.

تعمیرات مبل راحتی

مبل راحتی، جزء پرکاربردترین انواع مبلمان است که به دلیل استفاده زیاد، خیلی زود دچار خرابی پارچه، یا شکستگی پایه و مواردی از این دست می‌شود. بسیاری از افراد پس از نقل مکان به محیطی جدید، ترجیح می‌دهند با تعویض پارچه‌ی مبل قدیمی، آن‌ها را با دکوراسیون جدید متناسب سازند. تعمیر مبل راحتی شامل موارد مختلفی از جمله، تعمیر شکستگی پایه یا بدنه، تعویض روکش، تعمیر دسته‌ها، تعویض فوم و غیره می‌شود. به دلیل استفاده‌ی کمتر از ظاهر چوبی در نمای مبل راحتی، هزینه‌ی تعمیرات کلی این نوع مبلمان عمدتا مربوط به رویه کوبی مبل می‌گردد؛ که نسبت به تعمیرات کلی مبل استیل که شامل هزینه‌ی رنگ و رویه کوبی و نجاری است بسیار کمتر است. علاوه بر این، در صورتی که کلاف این مبلمان به صورت اصولی و با استفاده از متریال با کیفیت ساخته شود، به سادگی توسط تعمیر کار ماهر قابل تعمیر است. با استفاده از پارچه مرغوب، فنر و اسفنج مناسب در تعمیرات مبل راحتی، دوام و طول عمر آن افزایش خواهد یافت و برای سالیان طولانی قابل استفاده خواهد بود.

تعمیرات مبل استیل

مبلمان استیل، با ظرافت و شکوهی که دارند، زینت‌بخش بسیاری از خانه‌ها هستند. اما گذر زمان و استفاده مداوم، می‌تواند به مرور از زیبایی و استحکام آن‌ها بکاهد. در این شرایط، تعمیرات مبل استیل راه حلی ایده‌آل برای احیای این مبلمان ارزشمند و حفظ زیبایی و کارایی آن‌ها به شمار می‌آید. خدمات تعمیرات مبل استیل شامل طیف گسترده‌ای از خدمات مانند: ترمیم کلاف، تعویض روکش، تعمیر فوم و اسفنج، رنگ‌آمیزی و … می‌شود.

تعمیر مبل استیل

تعمیرات مبل چرم

مبلمان چرمی با ظاهری شیک و دلفریب، به دکوراسیون منزل شما جلوه‌ای خاص می‌بخشند. اما گذر زمان و استفاده مداوم، می‌تواند به مرور به این مبلمان آسیب برساند و زیبایی و کیفیت آن‌ها را تحت شعاع قرار دهد. در این شرایط، تعمیرات مبل چرم راه حلی ایده‌آل برای احیای زیبایی و طول عمر این مبلمان ارزشمند خواهد بود. خدمات تعمیرات مبل چرم شامل طیف گسترده‌ای از خدمات می‌شود. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ترمیم پارگی، خراشیدگی و سوختگی
  • رنگرزی و بازسازی رنگ
  • تعویض روکش و یراق آلات
  • رفع ایرادات ساختاری و استحکام
  • نظافت و جرمگیری

با سپردن تعمیرات مبل چرم خود به متخصصان مجرب، می‌توانید از مزایایی همچون صرفه جویی در هزینه ها در مقایسه با خرید مبلمان جدید، حفظ اصالت و زیبایی مبلمان چرمی، تضمین کیفیت و ماندگاری تعمیرات، استفاده از مواد و متریال مرغوب بهره‌مند شوید.

قیمت تعمیر مبل

همانطور که می‌دانید تعمیر مبل امری بسیار متنوع و تخصصی می‌باشد و قیمت تعمیر مبل نسبت به نوع تعمیر متفاوت است. همچنین مدل مبل و متریال استفاده شده نیز در قیمت مبل تأثیر دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق مبل خودتان و مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید. نکته بسیار مهم در مورد تعمیر مبل این است که میزان تجربه و مهارت تعمیر کار اهمیت زیادی در نتیجه فرآیند دارد. در صورتی که تعمیرات مبل در کارگاه‌های معتبر و توسط تعمیرکار مجرب انجام نشود، ممکن است به دلیل عدم دقت کافی، ظاهر اصطلاحا کثیف و نامرتبی به مبل بدهد. ضمن این که، کیفیت پایین متریال استفاده شده پس از گذشت مدت کوتاهی نمایان می‌شود و خرابی مبل به شکل تغییر رنگ، بلند شدن رنگ، فرو رفتگی فوم و اسفنج، لقی و غیره خود را نشان می‌دهد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام این نوع از تعمیرات مبل در تهران به سراغ مراکز معتبر بروید و در صورت نیاز، هزینه بیشتری را پرداخت کنید تا نتیجه کار، برایتان مقبول و راضی‌کننده باشد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهتزین رمان اقدام برای تعمیر مبل، انواع خدمات تعمیر مبل و قیمت تعمیر مبل پرداختیم. شما می‌توانید با مشاوره رایگان ما در مورد تعمیرات و سفارش مبل و سرویس خواب خود آگاه شده و در صورت تمایل انجام این کار را با بهترین کیفیت متریال و ساخت به مبل نادعلی بسپارید.

 

درخواست خدمات

با تکمیل فرم زیر، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
فرم سرویس مبل نادعلی

اشتراک گذاری از طریق