شرکت مبل نادعلی
فروش و تعمــیرات

رویه کوبی مبل ال

رویه کوبی مبل ال فرآیندی است که در آن پارچه مبل فرسوده یا آسیب دیده با پارچه جدید جایگزین می‌شود. این کار علاوه بر افزایش زیبایی مبل، باعث بهبود راحتی آن نیز می‌شود. رویه کوبی مبل ال می‌تواند شامل تعویض پارچه یا چرم، تعمیر یا تعویض فوم یا سایر مواد داخلی مبل، و همچنین تعمیر یا تعویض قطعات چوبی مبل باشد. هزینه رویه کوبی مبل ال به عوامل مختلفی از جمله نوع مبل، نوع پارچه و… بستگی دارد.

شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود

فرم اول صفحه خدمات، مینیمال

رویه کوبی مبل ال

مبل ال معمولا در قسمت تی وی روم استفاده می‌شود و مدت استفاده‌ی آن از مبل های استیل و سلطنتی بیشتر است. به همین علت است که معمولا زود تر خراب شده و نیاز به تعویض پارچه و فوم و رویه کوبی پیدا می‌کند. تعویض پارچه مبل به تنهایی می‌تواند ظاهر مبل را بهبود بخشد، اما تأثیر چندانی بر راحتی مبل ندارد. اما رویه کوبی مبل علاوه بر بهبود ظاهر، باعث بهبود راحتی مبل نیز می‌شود.

در صورتی که مبل ال شما دچار پارگی پارچه، اُفت فوم، کثیفی پارچه و یا هر خرابی دیگر باشد می‌توانید به جای تعویض مبل، آن را تعمیر کنید.

تعمیر مبل ال چگونه انجام می‌شود؟

مبل ال نیز همانند سایر مبل های راحتی و استیل باید توسط استاد کار مجرب و با تجربه و داخل کارگاه صورت بگیرد.

به دلیل استفاده‌ی مداوم از مبل ال بهتر است برای اینکه هم مبل شما عمر کافی داشته باشد و هم نرم و راحت باشد، از اسفنج های HR  یا ویژه با تراکم بالا استفاده شود.

رویه کوبی مبل ال چگونه انجام می‌شود ؟

رویه کوبی مبل ال همانند رویه کوبی دیگر مبل های راحتی انجام می‌شود و روش کار یکسانی دارد. یعنی ابتدا تسمه های ضخیم در زیر مبل کشیده می‌شود و بعد از فنر بندی و استفاده از فوم و اسفنج، پارچه ای که طبق الگو برش خورده و دوخته شده روی مبل نصب می‌شود. اما در نحوه‌ی انجام آن تفاوت هایی نیز دارد.

یکی از این تفاوت ها تعداد دسته های مبل ال می‌باشد. مبل ال حد اکثر نیاز به دو عدد دسته دارد و اجزای تشکیل دهنده‌ی مبل ال یا فاقد دسته هستند و یا یک طرف آن دسته دارد. مثلا قسمتی که در کنج قرار می‌گیرد فاقد دسته است.

جدا بودن تشک کف مبل هم یکی دیگر از ویژگی های اغلب مبل های راحتی ال دیزاین می‌باشد. این نوع تشک باعث می‌شود که تعویض فوم کف مبل دیگر نیازی به انتقال مبل ها به کارگاه را نداشته باشد و به راحتی و با هزینه‌ی کمتر تعویض شود.

پشتی های مبل های ال همچنین باید دارای زاویه‌ی مناسب بوده و از نرمی ویژه ای برخوردار باشد. برای ایجاد پشتی نرم و با دوام بسیاری از سازنده های مبل های ال از پشتی هایی با جنس الیاف ویسکوز ویا اسفنج استفاده می‌کنند که الیاف ویسکوز در مقایسه با اسفنج بسیار نرم تر بوده و عمر بالایی نیز دارد.

اقدامات لازم برای رویه کوبی مبل ال چیست؟

اگر شما هم در منزل خود از مبل ال استفاده می‌کنید و احساس می‌کنید بهتر است مبل خود را تعویض یا تعمیر کنید، جهت مشاوره‌ی تخصصی و کسب اطلاعات با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر منتظر تماس فوری ما باشید.

درخواست خدمات

با تکمیل فرم زیر، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
فرم سرویس مبل نادعلی

اشتراک گذاری از طریق