شرکت مبل نادعلی
فروش و تعمــیرات

تعویض پارچه مبل

با گذشت زمان و استفاده مداوم از مبلمان، ممکن است پارچه مبل ساییده، کثیف و در نهایت از جذابیت اولیه خارج شود. تعویض پارچه مبل یک راه مناسب و موثر برای تازه کردن و ارتقاء ظاهر مبلمان در فضای زندگی است. یکی دیگر از روش های زیبا سازی مبلمان، رویه کوبی مبل است. این روش با ایجاد الگوها و طرح‌های چشمگیر و متنوع بر روی پارچه، به فضا‌ی زندگی شما روحیه جدیدی می‌بخشد. هزینه تعویض پارچه و رویه کوبی مبل به عوامل متعددی مانند نوع پارچه، ابعاد مبل و … بستگی دارد. پارچه‌های با کیفیت بالا و طراحی‌های ویژه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. از طرفی اگر مشکل اصلی در ساختار یا کیفیت مبل باشد تعمیر مبل می‌تواند گزینه ای مناسب باشد. تعمیرات مبلمان شامل تعمیر چوب، فلز و… است و می‌تواند عمر مفید مبل را افزایش دهد.

شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود

فرم اول صفحه خدمات، مینیمال

تعویض پارچه مبل

چه زمانی توصیه به تعویض پارچه مبل می‌کنیم؟

به دلیل پرداخت دستمزد رویه کوب، خرید پارچه و هزینه هایی که بابت جابجایی و حمل وتقل  متقبل میشوید هزینه ی نهایی تفاوت چندانی با اینکه جنس داخل مبل را هم تعویض کنید نخواهد داشت. هر مبلی دارای عمر مشخصی است و اگر شما فقط قصد تعویض پارچه را دارید باید به این نکته توجه کنید که مدت زمان قابل توجهی از عمر اسفنج مبلتان باقی مانده باشد.

باتوجه به اینکه فوم و اسفنج دارای کیفیت های مختلف و طول عمر های مختلف است و هر تولید کننده از کیفیت های گوناگون استفاده میکند، نمیتوان زمان مشخصی برای عمر هر مبل در نظر گرفت؛ اما میتوان با بازدید حضوری فرد متخصص و یا بعد از شکافتن مبل و رویت مصالح داخل مبل از سالم بودن یا نبودن فوم و اسفنج مبل مطلع شد.

تعویض پارچه مبل چگونه انجام میشود؟

بعد از تصمیم به تعویض پارچه و انتقال مبل به کارگاه، نوار دور مبل باید به دقت از مبل جدا شود که به چوب و رنگ آسیبی نرسد. این نوار معمولا به وسیله ی چسب و یا در برخی موارد با گل میخ روی مبل استیل یا کلاسیک نصب میشود.

سپس کشیدن تمام میخ هایی که با آن ها پارچه به چوب دوخته شده است شروع میشود.

این کار با ابزار های متناسب انجام شده و به صورت دستی و با دقت بالا انجام میشود.

بعد از جداسازی پارچه از روی چوب، همان پارچه ها الگو میشود و پارچه های جدید طبق الگو برش خورده و پس از دوخت، روی مبل کلاسیک نصب میشود و در آخر هم نوار دور مبل.

تعویض پارچه چقدر زمان نیاز دارد؟

به طور معمول برای تعویض پارچه ی یک مبل استیل و یا کلاسیک ساده حدود یک هفته زمان لازم است. اما در برخی موارد به دلیل پیچیدگی مبل و یا مشکلات پیش آمده حین کار این زمان ممکن است طولانی تر شود. به همین دلیل در صورت امکان پارچه ی مبل خود را زمانی تعویض کنید که محدودیت زمانی زیادی نداشته باشید تا هم رویه کوب فرصت کافی برای اتمام صحیح تعمیرات را داشته باشد و هم شما از به تعویق افتادن زمان اتمام کار آزرده خاطر نشوید.

تعویض پارچه ی مبل چقدر هزینه دارد؟

هزینه ی تعویض پارچه ی مبل استیل و کلاسیک و راحتی به سه قسمت تقسیم میشود.

  • هزینه ی حمل و نقل و انتقال مبل به داخل کارگاه
  • هزینه ی اجرت دست استاد کار
  • هزینه ی خرید پارچه و یراق دور تا دور مبل

بدیهی است که برای هیچ یک از این مقادیر نمیتوان مبلغی ثابت در نظر گرفت. اما برای اطلاع از قیمت میتوانید با شماره ی درج شده در قسمت تماس با ما تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم در خواست خدمات منتظر تماس ما باشید. ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهیم کرد.

درخواست خدمات

با تکمیل فرم زیر، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
فرم سرویس مبل نادعلی

اشتراک گذاری از طریق