شرکت مبل نادعلی
فروش و تعمــیرات

تعمیر مبل استیل

مبل استیل از زمان‌های قدیم، یکی از اجزاء مجلل در میان انواع اثاثیه منزل به شمار می‌رفته است.به دلیل پر هزینه بودن تولید نمای چوبی و منبت، قیمت مبل استیل بالا تر از مبل راحتی است. به همین جهت ممکن است اغلب افراد امکان خرید مجدد یا تعویض زود به زود این نوع مبلمان را نداشته باشند. بر همین اساس، در صورتی که مبل استیل دچار خرابی و شکستگی شود یا نیاز به تعویض پارچه و رنگ کاری داشته باشد، تعمیر مبل گزینه‌ی مناسبی است. در این مطلب، به جزئیات تعمیرات مبل استیل در تهران می‌پردازیم.

شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود

فرم اول صفحه خدمات، مینیمال

تعمیر تخصصی مبل استیل و کلاسیک در تهران

ویژگی‌های مبل استیل

مبل استیل استاندارد معمولا دارای یک اسکلت چوبی مقاوم است که به این سادگی‌ها دچار شکستگی یا خرابی نمی‌شود. این نوع مبلمان توسط استادکاران بسیار حرفه‌ای ساخته می‌شود و در ساخت آن در کنار چوب های با کیفیت از اسفنج با دوام، رویه کشی بسیار با کیفیت، رنگ کاری تمیز و منبت‌کاری ظریف و ماهرانه استفاده می‌شود. پارچه های شانل،مخمل، کوبلنی و ساتن کاربرد زیادی در صنعت مبل‌سازی (مبل استیل) دارد و معمولا این مبل‌ها به صورت ست‌های هفت نفره یا نه نفره به همراه عسلی و جلو مبلی طراحی و تولید می‌شوند.

مراحل تعمیر مبل استیل

تعمیرات مبل استیل در تهران شامل بخش‌های مختلفی مثل تعمیر چوب، تعویض فوم و اسفنج، رویه کوبی و رنگ کاری است. هر یک از این موارد توسط استاد کار و با هزینه متفاوتی انجام می‌شوند. برخی از این تعمیرات در خانه نیز قابل انجام هستند اما بسته به میزان خرابی مبل، برخی تعمیرات فقط در کارگاه انجام می‌شود. در ادامه مراحل تعمیر مبل استیل را به صورت قدم به قدم توضیح می‌دهیم.

آیا شکستگی وفرورفتگی چوب مبل استیل قابل تعمیر است؟

ترمیم شکستگی چوب مبل

مرحله اول در تعمیرات مبل استیل مربوط به اسکلت چوبی آن است. در صورتی که اسکلت مبل آسیب دیده، یا دچار شکستگی شده باشد، ابتدا پارچه، تشک و اسفنج‌ها جدا شده و سپس بخش آسیب دیده، توسط استاد کار تعمیر و تقویت می‌‌شوند. در برخی موارد، فقط قسمت‌های چوبی از مبل خراب می‌شوند که بدون کندن پارچه و اسفنج‌ها نیز قابل تعمیرند. به طور مثال، اگر پایه مبل دچار شکستگی شود، یا منبت‌های مبل زخمی و لب‌پریده شوند، برای تعمیر آن‌ها نیازی به جدا کردن پارچه و تشک‌ها نیست. برای ترمیم های جزئی منبت‌ها معمولا از بتونه، چسب و رنگ چوب استفاده می‌شود. البته اگر میزان آسیب منبت‌ها خیلی زیاد باشد، با تکه ای چوب مناسب، همانند سازی شده و جایگزاری میشود.

آیا تعویض و ترمیم رنگ مبل استیل امکان پذیر است؟

یکی دیگر از مراحل تعمیرات مبل استیل رنگ کاری است. در صورتی که رنگ مبل استیل به علت ضربه یا به مرور زمان از بین رفته باشد، به رنگ کاری نیاز دارد. برخی افراد نیز، صرفا برای این که ظاهر مبلمان خود را نو کنند تا با دکوراسیون جدید خانه همخوانی داشته باشد، به سراغ تعمیر رنگ مبل استیل می‌روند.

شما میتوانید در مبل نادعلی با تنوع نامحدود، تعویض رنگ مبل استیل خود را انجام دهید.

برای اطلاع از انواع تعمیر رنگ و نحوه‌ی رنگ کاری مبلمان، مقاله‌ی رنگ کردن مبل را مطالعه بفرمایید. ما در این مقاله به صورت خلاصه انواع و مراحل تعمیر رنگ مبل را توضیح داده ایم.

آیا میتوان فوم و پارچه‌ی مبل استیل را تعویض کرد؟

قبل و بعد تعمیر مبل اتریشی تعمیر مبل استیل و تعویض پارچه و فوم

تعویض فوم و اسفنج یکی از متداول‌ترین انواع تعمیرات مبل استیل است که بعد از رنگکاری (در صورت نیاز به رنگ ) انجام میشود.

برای تعویض فوم و اسفنج ابتدا پارچه و اسفنج های قبلی مبل شکافته میشود و با جنس نو جایگزین میگردد. سپس پارچه‌ی جدید که با توجه به سلیقه‌ی مشتری خریداری شده است بر روی مبل نصب میشود.

انواع جنس مرغوب قابل استفاده در مبل شامل تسمه،لایکو، ویسکوز، اسفنج، فوم و پنبه هست که به دلیل قیمت بالا، برخی از افراد سودجو به انواع جنس ارزان قیمت مانند تکه پارچه، شانه‌ی تخم مرغ، انواع بی کیفیت فوم و اسفنج روی می آورند که به شدت عمر مفید مبل را پایین می آورد.

به دلیل اینکه این امر بعد از گذشت زمان قابل اثبات است توصیه میکنیم در مجموعه ای مطمئن خرید و یا تعمیر مبل خود را انجام دهید.

عمر مفید مبل استیل بعد از تعمیر چقدر است؟

با توجه به مراجعه‌ی مجدد مشتریانی که بیش از ده سال از خرید آنها میگذرد، و رضایتمندی آنها از مبل خریداری شده از مبل نادعلی، میتوانیم بگوییم در صورتی که تعمیر یا تولید مبل خود را به مبل نادعلی بسپارید، تا مدتها نیازی به تعمیر و یا تعویض رویه نخواهید داشت.

 تعمیر مبل استیل داخل منزل امکان پذیر است؟

تعمیر مبل استیل داخل منزل ویا هر مکان دیگری هم میتواند انجام شود. اما این کار اشکالاتی هم دارد.

اخیرا به دلیل عدم اعتماد به تعمیر کنندگان مبل، مشتریان محترم راضی به برهم زدن آرامش خود شده و درخواست تعمیر مبل در منزل را دارند که به این روش از مرغوبیت اجناس استفاده شده مطمئن شوند.
صرف نظر از اینکه ممکن است اکثر مشتریان، نتوانند کیفیت اسفنج خوب یا بد را از هم تشخیص دهند، این عمل علاوه بر برهم زدن نظم و آرامش منزل باعث میشود که در صورتی که تعمیر قسمتی از مبل نیاز به ابزار خاصی داشته باشد، به دلیل محدودیت زمانی ویا نبود ابزار کافی، این ایراد یا نادیده گرفته شود و یا به صورت صحیح تعمیر نشود. لذا توصیه میشود که تعمیر مبل خود را داخل کارگاه های معتبر و قابل اعتماد انجام دهید.

مدت زمان لازم برای تعمیر مبل استیل چقدر است؟

بسته به این که تعمیر مبل استیل شامل چه مواردی باشد، به طور مثال فقط رویه‌کوبی باشد یا رنگ کاری یا تمام انواع تعمیر را لازم داشته باشد، متغیر است. همچنین، تعداد مبلمان، ابعاد آن‌ها، میزان منبت و نوع پارچه تاثیر زیادی در زمان لازم برای تعمیر مبل استیل دارند. به طور میانگین، رویه کوبی مبل هفت نفره حدود یک هفته تا ده روز زمان نیاز دارد. اما انجام تمام انواع تعمیرات، ممکن است به زمانی بیش از یک ماه نیاز داشته باشد.

البته در نظر داشته باشید که زمان هایی که ترافیک کاری زیاد است ممکن است این زمان طولانی تر شود.

هزینه تعمیرات مبل استیل در تهران چقدر است؟

محاسبه هزینه تعمیر مبل استیل در تهران تنها با مشاهده‌ی مبل مورد نظر امکان پذیر است و بر اساس عوامل مختلفی مثل نوع تعمیرات، تعداد مبلمان، سختی رنگ کاری یا تعمیرات اسکلت، متراژ و نوع پارچه برای رویه‌کوبی، نوع اسفنج و فوم تعیین می‌شود.

در این مطلب به معرفی مراحل تعمیرات مبل استیل پرداختیم و نکات لازمی که باید در زمان تعمیر مبل بدانید را توضیح دادیم. در صورت نیاز به مشاوره در مورد تعمیر مبل راحتی و استیل، می‌توانید با شماره‌های موجود در وب‌سایت مبل نادعلی تماس بگیرید و از مشاوره‌ی رایگان ما بهرمند شوید.

درخواست خدمات

با تکمیل فرم زیر، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
فرم سرویس مبل نادعلی

اشتراک گذاری از طریق